သမၼာက်မ္းစာေလ့လာျခင္း
ႏွစ္ျခင္းမဂၤလာ
၁။ခရစ္ေတာ္သည္အသင္းေတာ္အား ဘယ္ကဲ့သို ့ေသာအမိန္ ့ၾကီးကိုေပးအပ္ေတာ္မူသနည္း။
သင္တို ့သြား၍လူမ်ိဳးတကာတို ့ကိုငါ့တပည့္ျဖစ္ေစလွ်က္၊ခမည္းေတာ္၊သားေတာ္၊သန္ ့ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္
၏နာမ၌ဗတၱိဇံကိုေပးၾကေလာ့။ငါသည္သင္တို့အားေပးသမွ်ေသာ ပညတ္ေတာ္တို ့ကိုေစာင့္ေ၇ွာက္ေစျခင္း
ငွါဆံုးမၾသ၀ါဒေပးၾကေလာ့။ငါသည္လည္းကပ္ကမၻာကုန္သည့္တိုင္ေအာင္ သင္တို့ႏွင့္အတူအစဥ္မျပတ္ရွိ
သည္ဟုတပည့္ေတာ္တို့အားမိန္ ့ေတာ္မူ၏။ ရွင္မႆဲခရစ္၀င္ ၂၈း၁၉-၂၀။
သင္တို့သည္ေလာကီနိုင္ငံအရပ္ရပ္ ရွိသမွ်သို ့သြား၍ ေ၀ေနယ်သတၱ၀ါအေပါင္းတို့အား ဧ၀ံေဂလိတရားကို
ေဟာၾကေလာ့။ ရွင္မာကုခရစ္၀င္ ၁၆း၁၅။
၂။ယံုၾကည္ေသာသူအေပါင္းတို ့အား အဘယ္သို ့ေသာမဂၤလာကို ေပးရမည္နည္းဟူ၍ မိန္ ့မွာေတာ္မူ
သနည္း။
သင္တို ့သြား၍လူမ်ိဳးတကာတို ့ကိုငါ့တပည့္ျဖစ္ေစလွ်က္၊ခမည္းေတာ္၊သားေတာ္၊သန္ ့ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္
၏နာမ၌ဗတၱိဇံကိုေပးၾကေလာ့။ ရွင္မႆဲခရစ္၀င္ ၂၈း၁၉။
ယံုၾကည္၍ ဗတၱိဇံကိုခံေသာသူသည္ကယ္တင္ေတာ္မူျခင္းသို ့ေရာက္လတၱ့့ံ ့။ရွင္မာကုခရစ္၀င္ ၁၆း၁၆။
၃။မိမိအသင္းေတာ္ႏွင့္အတူ မည္မွ်ကာလပါတ္လံုးရွိသည္ဟူ၍ မိန္ ့ဆိုေတာ္မူသနည္း။
ငါသည္လည္းကပ္ကမၻာကုန္သည့္တိုင္ေအာင္ သင္တို့ႏွင့္အတူအစဥ္မျပတ္ရွိသည္ဟုတပည့္ေတာ္တို့အား
မိန္ ့ေတာ္မူ၏။ ရွင္မႆဲခရစ္၀င္ ၂၈း၂၀။
၄။ႏွစ္ျခင္းမခံမီွ အဘယ္သို ့ေသာစိတ္ႏွလံုးရွိရမည္နည္း။
ေပတရုကလည္း၊သင္တို ့အျပစ္ကိုလႊတ္ေစျခင္းငွါ ေနာင္တရ၍ တေယာက္မွ်မၾကြင္း ေယရႈခရစ္၏ နာမ၌
ႏွစ္ျခင္းကိုခံၾကေလာ။ တမန္ေတာ္ ၀တၳဳ ၂း၃၈။
၅။ယံုၾကည္ျခင္းကိုအဘယ္သို ့ရသနည္း။
ယံုၾကည္ျခင္းသည္ၾကားနာျခင္းအားျဖင္ ့ျဖစ္၏။ ၾကားနာျခင္းသည္လည္း ဘုရားသခင္၏စကားေတာ္အား
ျဖင့္ ျဖစ္၏။ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၁၀း၁၇။
၆။ႏို ့စို ့သူငယ္မ်ားတို ့သည္ ႏႈတ္ထြက္တရား ေတာ္ကိုၾကား၍ သိနားလည္သျဖင့္ ယံုၾကည္နိုင္ၾကသေလာ။
ထိုအခါေကာင္းမေကာင္းကို ပိုင္းျခားမသိနိုင္ေသးေသာ သားသမီးမ်ားတို ့သည္ ထိုျပည္ကို၀င္စား၍ ငါေပး
သည့္အတိုင္း သိမ္းယူၾကလိမ့္မည္။ တရားေဟာရာက်မ္း ၁း၃၉။
မွတ္ခ်က္။ ႏွစ္ျခင္းမဂၤလာသည္ ကေလးသူငယ္တို ့အဖို ့မဟုတ္ေၾကာင္းက်မ္းစာ၌အထင္အရွားျပထား
သည္။၎တို ့ကိုႏွစ္ျခင္းေပးသည္ဟူ၍ အခ်က္တခ်က္မွ် မပါမရွိ။ တရား၀င္ေသာအရြယ္ေရာက္မွသာလွ်င္
ဤသို ့ေသာမဂၤလာမ်ိဳးႏွင့္ စပ္ဆိုင္ေပ၏။မိမိကိုယ္တိုင္ေယရႈကို ကယ္တင္ေတာ္မူေသာ အရွင္ဟူ၍ ေရြးယူ
ျပီးလွ်င္ ဒုတိယေမြးျခင္းကိုခံမွသာ ႏွစ္ျခင္းမဂၤလာခံျခင္း ရည္စူးရင္း အဓိပၸါယ္ေရာက္သည္။
၇။ ေနာင္တရေသာအျပစ္သားကို အဘယ္အေၾကာင္းေၾကာင့္ ႏွစ္ျခင္းမဂၤလာခံေစရသနည္း။
ယခုလည္းသင္သည္ အဘယ့္ေၾကာင့္ ဆိုင္းလင့္၍ေနသနည္း ။ထေလာ ့သခင္ဘုရားကို ပဌနာျပဳလွ်က္
ဗတၱိဇံ ကိုခံ၍ ၊သင္၏အျပစ္မ်ားကို ေဆးေၾကာေလာ့ဟုဆိုပါ၏။ တမန္ေတာ္၀တၳဳ ၂၂း၁၆။
ေပတရုကလည္း သင္တို ့၏အျပစ္ကိုလႊတ္ေစျခင္းငွါ ေနာင္တရ၍ တေယာက္မွ် မၾကြင္း ၊ေယရႈခရစ္၏
နာမ၌ ဗတၱိဇံ ကိုခံၾကေလာ့။သို ့ျပဳလွ်င္ သန့္ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ တည္းဟူေသာ ဆုေက်းဇူးေတာ္ကို
ခံရၾကလိမ့္မည္။ တမန္ေတာ္၀တၳဳ ၂း၃၈။
၈။ႏွစ္ျခင္းကိုအဘယ္ပံုသ႑ာန္ ေဆာင္လို၍အဘယ္အေၾကာင္းကိုသိမွတ္ေစရန္ စီမံထားေတာ္မူသနည္း။
ေယရႈခရစ္၌ ႏွစ္ျခင္းကိုခံေသာသူရွိသမွ်တို ့သည္အေသခံေတာ္မူျခင္း၌ႏွစ္ျခင္းကိုခံၾကသည္ကို သင္တို ့မ
သိသေလာ။ထို့ေၾကာင့္အေသခံေတာ္မူျခင္း၌ႏွစ္ျခင္းကိုခံေသာအားျဖင့္ထိုသခင္ႏွင့္အတူသျဂၤဳဟ္ျခင္းကိုခံ
ၾက၏။အေၾကာင္းမူကားခရစ္ေတာ္သည္ခမည္းေတာ္၏ဘုန္းတန္ခိုးအားျဖင့္ေသျခင္းမွ ထေျမာက္ေတာ္မူ
သည္နည္းတူ ငါတို ့သည္လည္းအသစ္ေသာအသက္၌႕က်င္လည္ၾကရသတည္း။ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၆း၃-၅။
ဗတၱိဇံအားျဖင့္ထိုသခင္ႏွင့္အတူသျဂၤဳဟ္ျခင္းကိုခံၾက၏။ခရစ္ေတာ္ကိုေသျခင္းမွထေျမာက္ေစေတာ္မူေသာ
ဘုရားသခင္၏ျပဳျပင္အားထုတ္ေတာ္မူျခင္းကိုယံုၾကည္ေသာအားျဖင့္ဗတၱိဇံကိုခံ၍ထိုသခင္ႏွင့္အတူထ
ေျမာက္ျခင္းသို့ေရာက္ၾက၏။ ေကာေလာသဲ ၾသ၀ါဒစာ၂း၁၂။
၉။ဗတၱိဇံ ဟူေသာစကားအဓိပၸါယ္ အဘယ္သို့နည္း။
လူကိုယ္ကိုျဖစ္ေစ၊အ၀တ္အထည္ကိုျဖစ္ေစ၊အရည္တမ်ိဳးမ်ိဳးတြင္ ႏွစ္ျမုပ္ျခင္းကိုဆိုသည္။ ေဆးဆိုးသမား
တို ့သည္ေဆးရည္တြင္အထည္အ၀တ္ႏွစ္၍ဆိုးရာ၌၎၊ပန္းပဲသမားတို ့သည္ပူရဲေသာသံ စသည္သတၳဳတို ့
ကိုေရတြင္ထည့္၍ ေဆးရာ၌လည္းေကာင္း၊ထိုဗတၱိဇံ ဟူေသာစကားကို ေရွးကာလ ေဟသလ လူတို ့သံုး
တတ္ေသာမူလစကားရင္းျဖစ္၏။ဖ်န္းသည္၊ေလာင္းသည္ဟူေသာ၊အဓိပၸါယ္မ်ိဳးမရ။ ထို ့ေၾကာင့္ေရ၌ ႏွစ္ျမဳပ္
ေအာင္တစ္ၾကိမ္တစ္ခါႏွစ္ေသာ နည္းအားျဖင့္သာ ခရစ္ေတာ္ကိုသျဂၤဳဟ္ျခင္း၊ခရစ္ေတာ္၏ ထေျမာက္ျခင္း
တို ့ကိုလံုေလာက္စြာျပသေသာ၊နည္းပင္ျဖစ္၏။အသက္မရႈပဲခဏေအာင့္၍၊မ်က္စိမွိတ္ျပီးလွ်င္ ေလာကကို
မ်က္ေမွာက္ျပဳျခင္းမွ ကြယ္ေပ်ာက္အံ့ေသာငွါ ေရတြင္ႏွစ္ျမႈပ္ေစျခင္းကား သျဂၤဳဟ္ျခင္းပံုသ႑ာန္ကိုလံုးလံုး
ေဆာင္ရာေရာက္သည္။ေရထဲမွေပၚထစဥ္တြင္မ်က္စိကိုဖြင့္၊အသက္သစ္ကိုရႈ၊မိတ္ေဆြတို ့ႏွင့္စကားေျပာ
၍အသက္ရွင္ရျခင္းသည္ကားထေျမာက္ျခင္းပံုသ႑ာန္ကိုလံုးလံုးေဆာင္ရာေရာက္၏။
၁၀။ႏွစ္ျခင္းဆရာ ေယာဟန္သည္ အဘယ္အရာ၌ႏွစ္ျခင္းကိုေပးသနည္း။
ေယာဟန္ကလည္း ငါသည္ေ၇၌ ႏွစ္ျခင္းကိုေပး၏။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္၀င္ ၁း၂၆။
၁၁။၎ႏွစ္ျခင္းဆရာေယာဟန္သည္ အဘယ္အရပ္ ႏွစ္ျခင္းေပးေလ့ရွိသနည္း။
ပေရာဖက္ေဟရွာယေဟာဘူးသည္ကား၊ေတာ၌ဟစ္ေက်ာ္ေသာသူ၏အသံမွာ ထာ၀ရဘုရားၾကြေတာ္မူရာ
လမ္းကိုျပင္ၾကေလာ့။လမ္းခရီးေတာ္ကိုေျဖာင့္ေစၾကေလာ့ ဟူေသာအခ်က္၌ထိုေယာဟန္ကိုဆိုလိုသတည္း။
ေယာဟန္သည္ကုလားအုတ္အေမႊးႏွင့္ယက္ေသာ အ၀တ္ကို၀တ္လွ်က္ ၊ခါး၌သေရခါးပန္းကိုစည္းလွ်က္
၊က်ိဳင္းေကာင္ႏွင့္ေတာမွျဖစ္ေသာပ်ားရည္ကိုစားလွ်က္ေန၏။ထိုအခါေယရုရွလင္ျမိဳ ့ွစ၍ယုဒျပည္သူျပည္သား၊
ေယာ္ဒန္ျမစ္အနားမွာေနေသာသူအေပါင္းတို ့သည္ေယာဟန္ထံသို ့ထြက္သြား၍၊မိမိတို ့အျပစ္မ်ားကိုေဖာ္ျပ
လွ်က္ေယာ္ဒန္ျမစ္၌ဗတၱိဇံကိုခံၾက၏။ ရွင္မႆဲခရစ္၀င္ ၃း၃-၆။
၁၂။အဲႏုန္အရပ္၌ အဘယ့္ေၾကာင့္ သူသည္ႏွစ္ျခင္းေပးသနည္း။
ေယာဟန္သည္လည္းရွာလိမ္ျမိဳ ့ႏွင့္အနီးအဲႏုန္အရပ္၌ ေရမ်ားေသာေၾကာင့္ ဗတၱိဇံကိုေပး၍ေနသျဖင္ ့လူ
မ်ားတို ့သည္လာ၍ဗတၱိဇံကိုခံၾက၏။ ၇ွင္ေယာဟန္ခရစ္၀င္ ၃း၂၃။
မွတ္ခ်က္ ။ ဤစကားကိုေထာက္၍က်မ္းစာကအယူရွိေသာ ဗတၱိဇံကို ျပဳလုပ္ေသာအခါ ေရအမ်ားကို
အလိုရွိေၾကာင္းထင္ရွားသည္။
၁၃။က်ြႏု ္ပ္တို ့၏ ပံုပမာျဖစ္ေသာ ေယရႈသည္ႏွစ္ျခင္းခံေသာအခေရထဲသို ့ဆင္းေတာ္မူသေလာ။
ထိုအခါေယရႈသည္ ဗတၱိဇံကို ခံအံ့ေသာငွါ ဂါလိလဲ ျပည္မွ ေယာ္ဒန္ျမစ္နား ေယာဟန္ထံသို ့ၾကြေတာ္မူ၏။
ေယာဟန္ကလည္း က်ြႏု ္ပ္သည္ ကိုယ္ေတာ္ထံ၌ ဗတၱိဇံကို ခံရမည္အေၾကာင္းရွိပါသည္ျဖစ္၍ ကိုယ္ေတာ္
သည္အက်ြႏု ္ပ္ ထံသို ့ၾကြလာေတာ္မူသေလာဟု ေယရႈကိုဆီးတားေလ၏။ေယရႈကလည္းအလံုးစံုေသာ
တရားတို ့ကိုအကုန္အစင္က်င့္သည္ျဖစ္၍၊ယခုအခြင့္ေပးပါဟု ျပန္ေျပာေတာ္မူ၏။ထိုအခါ ေယာဟန္သည္
၀န္ခံေလ၏။ေယရႈသည္ဗတၱိဇံကို ခံေတာ္မူျပီးလွ်င္ ေရေပၚမွထစဥ္တြင္ ေကာင္းကင္ဖြင့္လွစ္သျဖင့္၊ဘုရား
သခင္၏၀ိညာဥ္ေတာ္သည္ ခ်ဳးိငွက္ကဲ ့သို့ဆင္းသက္၍ ကိုယ္ေတာ္အေပၚ၌နားေတာ္မူသည္ကိုျမင္ရ၍၊
ဤသူကားငါႏွစ္သက္ျမတ္နိုးရာ ငါ၏ခ်စ္သားေပတည္း ဟုေကာင္းကင္ကအသံေတာ္ျဖစ္ေလ၏။
ရွင္မႆဲခရစ္၀င္ ၃း၁၃-၁၇။
၁၄။အသင္းေတာ္တည္ေထာင္အံ့ေသာငွါ ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ျပည့္ေသာ တပည့္ေတာ္တို ့သည္ လွည့္လည္
၍ေဟာေျပာၾကသည့္အခါ ႏွစ္ျခင္းေပးေသာသူႏွင့္ ခံေသာသူႏွစ္ဦးတို ့သည္ေရထဲသို ့ဆင္းၾကသေလာ။
ရထားကိုရပ္ေစျခင္းငွါစီရင္ျပီးမွ ဖိလိပၸဳသည္ထိုအမတ္ႏွင့္တကြ ေရထဲသို့ဆင္း၍ႏွစ္ျခင္းကိုေပး၏။ေရထဲ
ကတက္ၾကလွ်င္ထာ၀ရဘုရား၏၀ိညာဥ္ေတာ္သည္ ဖိလိပၸဳကိုေဆာင္ယူေတာ္မူ၍အမတ္သည္ဖိလိပၸဳကို
ေနာက္တဖန္မေတြ့မျမင္ရ။၀မ္းေျမာက္၀မ္းသာျခင္းႏွင့္ မိမိသြားရမည့္လမ္းကိုသြားေလ၏။
တမန္ေတာ္၀တၳုဳ ၈း၃၈-၃၉။
၁၅။ ႏွစ္ျခင္းခံေသာသူတို ့အဖို့ အဘယ္ဆုေက်းဇူးၾကီးကို ေပးသနားေတာ္မူမည္ဟူ၍ ကတိေတာ္၇ွိသနည္း။
သန့္ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္တည္းဟူေသာ ဆုေက်းဇူးေတာ္ကို ခ့ရၾကလိမ့္မည္။တမန္ေတာ္၀တၳဳ ၂း၃၈။
၁၆။ ႏွစ္ျခင္းခံျပီးလွ်င္ျပီးျခင္း သန့္ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္သက္ေရာက္ေတာ္မူသေလာ။
ရွမာရိျမိဳ ့သားတို ့သည္ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ထြက္တရားေတာ္ကို ခံယူၾကျပီဟု ေယရုရွလင္ျမိဳ ့ ၌ရွိေသာ
တမန္ေတာ္တို ့သည္ သတင္းၾကားလွ်င္ ေပတရု ႏွင့္ေယာဟန္ကိုေစလႊတ္ၾက၏။ (ထိုျမိဳ ့သူ ျမိဳ ့သားတို ့
သည္သခင္ေယရႈ ၏နာမ၌ ႏွစ္ျခင္းကိုခံယံုမွ်သာရွိသျဖင့္ တစံုတေယာက္ေသာသူအေပၚ၌ သန့္ရွင္ေသာ
၀ိညာဥ္ေတာ္သည္သက္ေရာက္ေတာ္မမူေသးသည္ျဖစ္၍) တမန္ေတာ္တို ့သည္ေရာက္ၾကလွ်င္ ၀ိညာဥ္
ေတာ္ကိုခံရမည္အေၾကာင္း ထိုျမိဳ ့သူျမိဳ ့သားတို ့အဖို ့ဆုေတာင္း၍ ထိုသူတို ့အေပၚ၌ လက္ကိုတင္ေသာ
အားျဖင့္သူတို ့သည္သန့္ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ကိုခံရၾက၏။ တမန္ေတာ္၀တၳဳ ၈း၁၄-၁၇။
၁၇။ သန့္ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ သက္ေရာက္ယံုမွ်ႏွင့္ ႏွစ္ျခင္းမခံဘဲေနေသာ္ ျပီးမည္ေလာ။
ထိုစကားကို(ေပတရု) ျမြက္ဆိုစဥ္ ႏႈတ္ကပါဌ္တရားေတာ္ကိုၾကားနာရေသာသူအေပါင္းတို ့အေပၚသို ့သန့္
ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္သည္သက္ေရာက္ေတာ္မူ၏။ထိုအခါ ေပတရုက ငါကဲ ့သို ့သန့္ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္
ေတာ္ကိုခံရေသာ ဤသူတို ့ကိုႏွစ္ျခင္းမေပးေစျခင္းငွါ အဘယ္သူသည္ေရကို ျမစ္တားနိုင္သနည္းဟု
ဆိုလွ်က္ သခင္ဘုရား၏နာမ၌ႏွစ္ျခင္းကိုခံေစမည္အေၾကာင္းစီရင္ေလ၏။ တမန္ေတာ္၀တၳဳ ၁၀း၄၄-၄၈။
၁၈။ေယာဟန္၏ႏွစ္ျခင္းကိုမခံေသာသူတို ့သည္အဘယ္အရာကိုပါယ္ၾကသနည္း။
ဖါရိရွဲ ႏွင့္ က်မ္းတတ္တို ့ကား၊သူတို ့အက်ိဳးအလိုငွါ ဘုရားသခင္ၾကံစည္ေတာ္မူေသာ ေက်းဇူးးေတာ္ကို
ပါယ္၍ေယာဟန္၏ႏွစ္ျခင္းကိုမခံဘဲေနၾက၏။ ရွင္လုကာခရစ္၀င္ ၇း၂၉-၃၀။
၁၉။ႏွစ္ျခင္းခံေသာသူတို ့သည္ အဘယ္သူကိုယူတင္၀တ္ေဆာင္ၾကသနည္း။
ခရစ္ေတာ္၌ႏွစ္ျခင္းကို ခံေသာသူရွိသမွ်တို ့သည္ ခရစ္ေတာ္ကိုယူတင္၀တ္ေဆာင္ေသာသူျဖစ္ၾက၏။
ဂလာတိၾသ၀ါဒစာ ၃း၂၇။
၂၀။ဤသို့ႏွစ္ျခင္းခံေသာအားျဖင့္ ခရစ္ေတာ္ကိုယူတင္၀တ္ေဆာင္ေသာသူတို ့သည္အဘယ္သို ့က်င့္ၾက
ရမည္နည္း။
ငါတို ့သည္လည္းအသစ္ေသာအသက္၌ က်င္လည္ရၾကသတည္း။ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၆း၄။
ထိုသခင္၌ငါတည္၏ဟုဆိုေသာသူသည္၊ထိုသခင္က်င့္ေတာ္မူသည့္နည္းတူ က်င့္ရမည္။ရွင္ေယာဟန္ၾသ၀ါ
ဒစာ ပဌမေစာင္ ၂း၆။
၂၁။အဘယ္သို ့ေသာအေျခခံ၌ ရွိေနသည္အတြက္ ႏွစ္ျခင္းကိုတဖန္ထပ္၍ခံရသနည္း။
အာေပါလုသည္ေကာရိ ႏၱဳ ျမိဳ ့၌ ေနစဥ္ အထက္အရပ္မ်ားကိုေလွ်ာက္သြားျပီးမွ ဧဖက္ျမိဳ ့သို ေရာက္၍ တပည့္ေတာ္အခ်ိဳ ့တို့ကိုေတြ ့ရလွ်င္၊သင္တို ့သည္ယံုၾကည္သည့္ေနာက္ သန့္ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ကို
ခံၾကျပိေလာဟုေမးသည္ရွိေသာ္ ၊သန့္ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္သက္ေရာက္သည္ကိုအက်ြႏု ္ပ္တို ့မသိပါ
ဟုေျပာဆိုၾက၏။ ေပါလုကလည္းသို ့ျဖစ္လွ်င္ သင္တို ့သည္အဘယ္မည္ေသာ ဗတၱိဇံကို ခံၾကသနည္းဟု
ေမးလွ်င္ေယာဟန္၏ ဗတၱိဇံကိုခံပါသည္ဟုေျပာဆိုၾက၏။ေပါလုကလည္း ေယာဟန္က ငါ့ေနာက္ ၾကြလာ
ေသာသူကိုယံုၾကည္ရမည္ဟု လူမ်ားတို ့အားေျပာဆိုလွ်က္ ၊ေနာင္တ ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာ ဗတၱိဇံကိုေပး၏။
ထိုသို ့ဆိုရာ၌ေယရႈခရစ္ကိုဆိုလိုသည္၊ဟူေသာစကားကိုၾကားလွ်င္ ထိုသူတို ့သည္သခင္ေယရႈ၏နာမ၌
ဗတၱ္ဇံကို ခံၾက၏။ တမန္ေတာ္၀တၳဳ ၁၉း၁-၅။
ထို ့ေၾကာင့္ ေသျခင္းႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာအက်င့္ကို ေနာင္တရျခင္း၊ဘုရားသခင္ကိုယံုၾကည္ျခင္း၊ဗတၱိဇံတရားကို
သြန္သင္ျခင္း၊လက္ကိုတင္ျခင္း၊ေသလြန္ေသာသူတို ့၏ထေျမာက္ျခင္း၊ထာ၀ရစီရင္ဆံုးျဖတ္ျခင္းတည္းဟူ
ေသာမူလအျမစ္ကိုငါတို ့သည္ျပန္၍မတည္ဘဲ ၊ခရစ္ေတာ္၏ဘာသာ၍ အစအဦးျဖစ္ေသာ အေၾကာင္း
အရာတို ့ကိုထား၍ စံုလင္ေသာအျဖစ္သို ့တက္ၾကကုန္အံ ့။ေဟျဗဲ ၾသ၀ါဒစာ ၆း၁-၂။