သမၼာက်မ္းစာေလ့လာျခင္း
ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ေျဖာင့္မတ္ရာသို ့ေရာက္ျခင္း
၁။ေျဖာင့္မတ္ရာသို ့ေရာက္ျခင္းဆိုေသာအဓိပါၸယ္ ကားအဘယ္ကဲ့သို့နည္း။
အေျဖ။ ။အျပစ္သင့္ျခင္းႏွင့္ကင္းလႊတ္ျခင္း။
၂။ဘုရားသခင္ေရွ့ေတာ္၌ အျပစ္သင့္ျခင္းခံရသူဘယ္ႏွစ္ေယာက္ရွိသနည္း။ဘယ္အရာအားျဖင့္ အျပစ္ထင္
ရွားသနည္း။
ပညတ္တရား၌ပါသမွ်ေသာ စကားတို့သည္ ပညတ္တရားကိုခံေသာသူတို့ႏွင့္စပ္ဆိုင္သည္ကိုငါတို့သိၾက၏
ထိုသို့ျဖစ္၍ေလာကီသားအေပါင္းတို့သည္စကားတခြန္းကိုမွ်မေျပာနိုင္ဘဲ ဘုရားသခင့္ေရွ့ေတာ္၌အျပစ္သင့္
ေသာသူျဖစ္ၾက၏။ ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၃း၁၉။
ထိုသို့ျဖစ္လွ်င္ အဘယ္သို့နည္း။ငါတို့သည္ျမတ္သေလာဟုေမးျပန္ေသာ္၊အလွ်င္းမျမတ္။အေၾကာင္းမူကား
ယုဒလူ၊ေဟသလလူ၊အေပါင္းတို့သည္အျပစ္ရွိေၾကာင္းကိုအထက္ကျပခဲ့ျပီ။ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၃း၉။
အဘယ္ေၾကာင့္နည္းဟူမူကား၊လူအေပါင္းတို့သည္ဒုစရိုက္ကိုျပဳ၍ ဘုရားသခင့္ေရွ့ေတာ္၌ အသေရပ်က္ၾက
ျပီ။ ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၃း၂၃။
၃။လူအေပါင္းတို့သည္ အျပစ္၌အဘယ္ေၾကာင့္ခ်ဳပ္ထားသနည္း။
ယခုမူကား ယံုၾကည္ေသာသူတို့သည္ ေယရႈခရစ္ကို ယံုၾကည္ျခင္းႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာ ကတိေတာ္ကိုရမည္
အေၾကာင္းက်မ္းစာသည္ လူအေပါင္းတို့ကိုအျပစ္၌ ခ်ဳပ္ထား၏။ ဂလာတိၾသ၀ါဒစာ ၃း၂၂။
၄။လူအေပါင္းတို့အေပၚသို့ ခရစ္ေတာ္၌ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ဘာေရာက္ရွိသနည္း။
ေယရႈခရစ္ကိုယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္၊ယံုၾကည္ေသာသူအေပါင္းတို့အဘို ့ျဖစ္၍၊ထိုသူအေပါင္းတို့အေပၚသို ့
ေရာက္ေသာဘုရားသခင္၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားသည္ထင္ရွားခဲ့ျပီ။ျခားနားျခင္းအလွ်င္းမရွိ၊အဘယ့္ေၾကာင့္
နည္းဟူမူကား လူအေပါင္းတို ့သည္ဒုစရိုက္ကိုျပဳ၍ဘုရားသခင္ေရွ့ေတာ္၌အသေရပ်က္ၾကျပီ။ေယရႈခရစ္
ေတာ္ေရြးႏႈတ္ေတာ္မူေသာအားျဖင့္အဘိုးကိုမေပးဘဲ ဘုရားသခင္၏ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ေျဖာင့္မတ္ရာသို့
ေရာက္ၾကရ၏။ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၃း၂၂-၂၄။
ထို့ေၾကာင့္ငါတို့သည္ယံုၾကည္ျခင္းရွိ၍ေျဖာင့္မတ္ရာသို့ေရာက္လွ်င္၊ငါတို့သခင္ေယရႈခရစ္အားျဖင့္ဘုရားသခင္
ေရွ့ေတာ္၌ျငိမ္သက္ျခင္းကိုခံစားၾက၏။ ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၅း၁။
ထို့ေၾကာင့္ငါတို့သည္ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ေျဖာင့္မတ္ရာသို့ေရာက္ေစျခင္းငွါ ပညတ္တရားသည္ခရစ္ေတာ္
ထံသို့ငါတို့ကိုပို့ေဆာင္၍ငါတို့၏အထိန္းျဖစ္သတည္း။ ဂလာတိၾသ၀ါဒစာ ၃း၂၄။
၅။တရားေတာ္၏အလိုျပည့္စံုေစျခင္းငွါ အက်ြႏု ္ပ္တို ့၏အျပစ္ကို ဘယ္သူခံသနည္း။
ငါတို့သည္အျပစ္ႏွင့္ဆိုင္ေသာအရာ၌အေသျဖစ္၍ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းအရာ၌အသကရွင္ေစမည့္အေၾကာင္း
ငါတို့အျပစ္မ်ားကိုကိုယ္ေတာ္တိုင္သစ္တိုင္မွာခံေတာ္မူျပီ ဒဏ္ခ်က္ေတာ္မ်ားအားျဖင့္သင္တို့သည္အနာ
ေပ်ာက္လွ်က္ရွိၾက၏။ ရွင္ေပတရုၾသ၀ါဒစာပဌမေစာင္ ၂း၂၄။
ဘုရားသခင္သည္ခရစ္ေတာ္အထဲ၌ရွိေနလွ်က္ ၊ေလာကီသားတို့၏အျပစ္မ်ားကိုွၽမွတ္ေတာ္မမူ၊ရန္ကိုျငိမ္းေစ
၍ကိုယ္ေတာ္ႏွင့္မိတ္သဟာယဖြဲ ့ေစေတာ္မူ၏။ထိုမိတ္သဟာယတရားကိုလည္းငါတို ့၌အပ္ေပးေတာ္မူ၏။
ထိုမိႆဟာယဖြဲ့ေစေတာ္မူ၏။ထိုမိႆဟာယတရားကိုလည္း ငါတို့၌အပ္ေပးေတာ္မူ၏။ထို့ေၾကာင့္ငါတို့
သည္ခရစ္ေတာ္၏သံတမန္ျဖစ္ၾက၏။သင္တို့သည္ရန္ျငိမ္း၍ ဘုရာဒသခင္ႏွင့္မိႆဟာယဖဲြ့ၾကေလာ့၊ဟု
ဘုရားသခင္သည္ငါတို့အားျဖင့္ နိုးေဆာ္ေသြးေဆာင္ေတာ္မူသကဲ ့သို ့၊ငါတို့သည္ခရစ္ေတာ္၏ကိုယ္စား
ျဖစ္၍သင္တို့ကိုေတာင္းပန္ေသြးေဆာင္ၾက၏။အဘယ္ေၾကာင့္နည္းဟူမူကား၊ဘုရားသခင္သည္အျပစ္ႏွင့္
ကင္းစင္ေသာသူကိုငါတို့အတြက္ေၾကာင့္ အျပစ္ရွိေသာသူျဖစ္ေစေတာ္မူ၏။အေၾကာင္းမူကား၊ငါတို့သည္
ထိုသူအားျဖင့္ဘုရားသခင္ေရွ့ေတာ္၌ေျဖာင့္မတ္ေသာသူျဖစ္မည္အေၾကာင္းတည္း။ ေကာရိ ႏၱဳၾသ၀ါဒစာ
ဒုတိယေစာင္ ၅း၁၉-၂၁။
ငါ့စပ်စ္ယ်ာဥ္၌ ငါေက်းဇူးျပဳနိုင္လွ်က္ မျပဳေသးေသာအရာတစံုတခုရွိသေလာ။စပ်စ္သီးကို သီးမည္ဟုေျမာ္
လင့္သည္ရွိေသာ္ ေဗာရွသီးကိုအဘယ္ေၾကာင့္သီးသနည္း။ယခုနားေထာင္ၾက။ငါ့စပ်စ္ဥယ်ာဥ္၌ ငါျပဳရမည့္
အမႈကိုသင္တို့အားငါေဖာ္ျပမည္။ေစာင္ရန္းကိုငါပယ္ရွင္းသျဖင့္၊သူတပါးတို့သည္ေက်ာ္နင္းၾကလိမ့္မည္။
ဥယ်ာဥ္ကိုငါရွင္းရွင္း ဖ်က္ဆီးမည္။အဘယ္သူမွ်မျပင္္ဆင္ရ။အဘယ္သူမွ်မတူးဆြရ။ဆူးပင္အမ်ိဳးမ်ိဳးေပါက္
ၾကလိမ့္မည္။ထို ဥယ်ာဥ္အေပၚမွာလဲမိုဃ္းမရြာေစျခင္းငွါငါပညတ္မည္။ေဟရွာယအနာဂတၱိက်မ္း၅း၄-၆။
ထိုသခင္သည္ငါတို့အဘတည္းဟူေသာ ဘုရားသခင္၏အလိုေတာ္ႏွင့္အညီဆိုးညစ္ေသာဤပစၥဳပၸန္ဘ၀မွ
ငါတို့ကိုကယ္ႏႈတ္ျခင္းငွါ ၊ငါတို့အျပစ္ေၾကာင့္ကိုယ့္ကိုကိုယ္အပ္ေပးေတာ္မူ၏။ ဂလာတိၾသ၀ါဒစာ ၁း၄။
၆။ကိုယ္ေတာ္၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းအားျဖင့္ က်ြႏု ္ပ္ တို ့ထံသို ့ဘာေက်းဇူးအခြင့္ေရာက္လာသနည္း။
ထို့ေၾကာင့္တေယာက္ေသာသူ၏ျပစ္မွားျခင္းအားျဖင့္လူအေပါင္းတို့သဘ္အျပစ္စီရင္ျခင္းႏွင့္ေတြ့ ၾကံဳရသည့္
နည္းတူ၊တေယာက္ေသာသူ၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းအားျဖင့္ လူအေပါင္းတို့သည္အသက္ႏွင့္ယွဥ္ေသာေျဖာင့္
မတ္ရာသို ့ေရာက္ရွိျခင္းအခြင့္ကိုရၾက၏။အေၾကာင္းမူကား၊တေယာက္ေသာသူသည္နားမေထာင္ေသာ
အားျဖင့္လူမ်ားတို့သည္အျပစ္ေရာက္သည့္နည္းတူ၊တေယာက္ေသာသူသည္နားေထာင္ေသာအားျဖင့္
လူမ်ားတို့သည္ေျဖာင့္မတ္ရာသို့ ေရာက္ၾကရ၏။ ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၅း၁၈-၁၉။
အေၾကာင္းမူကား ဒုကၡဆင္းရဲျခင္းသည္သည္းခံျခင္းကိုျပဳစုတတ္၏။သည္းခံျခင္းသည္လည္းသက္ေသ
ထင္ရွားျခင္းကိုျပဳစုတတ္၏။သက္ေသထင္ရွားျခင္းသည္လည္းေျမာ္လင့္ျခင္းကိုျပဳစုတတ္၏။ေရာမၾသ၀ါဒ
စာ ၅း၄။
၇။ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ကိုယ္ေတာ္အေပၚသို ့က်ြႏု ္ပ္တို ့အျပစ္မ်ားကိုတင္ထား၍ က်ြႏု ္ပ္တို ့အေပၚသို ့
ကိုယ္ေတာ္၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းကို တင္ထားေသာေၾကာင့္ ကိုယ္ေတာ္သည္ ဘယ္နာမေတာ္ကိုခံရသနည္း။
ထိုမင္းလက္ထက္၌ ယုဒျပည္သည္ကယ္တင္ျခင္းသို ့ေရာက္၍၊ဣသေရလျပည္လည္းျငိမ္၀ပ္စြာေနရလိမ့္
မည္။ထိုမင္းသည္ ေယေဟာ၀ါေဇဒကႏု ဟူေသာဘဲြ ့နာမရွိလိမ့္သတည္း။ ေယရမိအနာဂတၱိက်မ္း ၂၃း၆။
ေယေဟာ၀ါေဇဒကႏုအဓိပၸါယ္မွာ- က်ြႏု ္ပ္တို ့၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းျဖစ္ေတာ္မူေသာထာ၀ရဘုရား။
၈။ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ခ၇စ္ေတာ္၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းသည္အဘယ္အျပစ္မ်ိဳးကိုသာ မမွတ္သနည္း။
ဘုရားသခင္သည္ သည္းခံေတာ္မူ၍ -လြန္ခဲ့ျပီးေသာ ဒုစရိုက္အျပစ္မ်ားကို မွတ္ေတာ္မမူရာတြင္ေျဖာင့္
မတ္ျခင္းတရားေတာ္ကို ထင္ရွားေစျခင္းငွါ၎၊ယခုကာလ၌ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားေတာ္ကိုထင္ရွားေစ၍
၊ေယရႈကိုယံုၾကည္ေသာသူတို ့၏အျပစ္ကိုလႊတ္ေတာ္မူေသာ္လည္း၊တရားသျဖင့္ျပဳေတာ္မူျခင္းငွါေသာ္၎
၊ေယရႈခရစ္ေတာ္၏အေသြးေတာ္ကိုယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ၊ထိုခရစ္ေတာ္ကိုအျပစ္ေျဖစရာအေၾကာင္းျဖစ္
ေစျခင္းငွါခန့္ထားေတာ္မူျပီ။ ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၃း၂၆ ။
မွတ္ခ်က္။ လြန္ခဲ့ျပီးေသာအျပစ္မ်ားကိုသာ ေျဖလႊတ္ေတာ္မူ၏။ေနာင္အျပစ္မ်ားကို ထပ္မံျပဳလုပ္ဖို့ရန္
အခြင့္မေပး။လူအေပါင္းတို့သည္စံုလင္ျခင္းရွိဖို ့ရန္ ကိုယ္ေတာ္သည္အလိုေတာ္ရွိ၏။
ထို ့ေၾကာင့္ေကာင္းကင္ဘံု၌ ရွိေတာ္မူေသာသင္တို ့အဘသည္စံုလင္ေတာ္မူသည့္နည္းတူသင္တို့သည္
လည္းစံုလင္ျခင္းရွိၾကေလာ့။ ရွင္မႆဲခရစ္၀င္ ၅း၄၈။
ရွေမြလကလည္းထာ၀ရဘုရား၏အမိန့္ေတာ္ကိုနားေထာင္ျခင္း၌အားရေတာ္မူသကဲ့သို ့၊မီးရႈိ ့ရာယဇ္ အစ
ရွိေသာယဇ္မ်ိဳးတို့ကိုပူေဇာ္ျခင္း၌ အားရေတာ္မူမည္ေလာ။အလိုေတာ္သို့လိုက္ျခင္းသည္ယဇ္မ်ိဳးထက္သာ၍
ေကာင္း၏။နားေထာင္ျခင္းသည္ သိုးထီး ဆီဥထက္သာ၍ေကာင္း၏။ ဓမၼရာဇ၀င္ ပဌမေစာင္ ၁၅း၂၂။
ထိုသခင္မွတပါးအျခားေသာဘုရားသခင္မရွိ။ထိုဘုရားသခင္ကိုစိတ္ႏွလံုးအၾကြင္းမဲ ့၊ဥာဏ္ရွိသမွ်၊အစြမ္းသတၱိ
ရွိသမွ်ႏွင့္ခ်စ္ျခင္း၊ကိုယ္ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာသူကိုလည္းကိုယ္ႏွင့္အမွ်ခ်စ္ျခင္းအက်င့္သည္ မီးရႈိ ့ေသာယဇ္
ေကာင္မွစ၍ယဇ္အမ်ိဳးမ်ိဳးတို ့ကိုပူေဇာ္ျခင္းအက်င့္ထက္သာ၍ျမတ္ပါသည္ဟုေလွ်ာက္ေလ၏။ရွင္မာကု
ခရစ္၀င္ ၁၂း၃၃။
ခ်စ္သားတို ့သင္တို ့သည္ဒုစရိုက္ကိုမျပဳေစျခင္းငွါ၊ဤအရာမ်ားကိုသင္တို ့အားငါေရး၍ေပးလိုက္၏။တစံု
တေယာက္ေသာသူသည္ဒုစရိုက္ကိုျပဳမိလွ်င္ေျဖာင့္မတ္ေစေတာ္မူေသာအရွင္ေယရႈခရစ္တည္းဟူေသာ
ငါတို ့အမႈေဆာင္သခင္သည္ခမည္းေတာ္ထံ၌ ရွိေတာ္မူ၏။ထိုသခင္သည္ငါတို ့၏အျပစ္မကေလာကီသား
အေပါင္းတို ့၏အျပစ္ေျဖစရာအေၾကာင္းျဖ္ေတာ္မူ၏။ရွင္ေယာဟန္ၾသ၀ါဒစာ ပဌမေစာင္ ၂း၁-၂။
၉။အက်ိဳးျဖစ္ဖို့ရန္ယံုၾကည္ျခင္းႏွင့္ဘာတြဲရမည္နည္း။
ထိုနည္းတူ အက်င့္ႏွင့္ကင္းေသာယံုၾကည္ျခင္းသည္ တပါးတည္းရွိေသာေၾကာင့္ အေသျဖစ္၏။
ရွင္ယာကုတ္ ၾသ၀ါဒစာ ၂း၁၇။
၁၀။အျပစ္လႊတ္ဖို ့ရန္ ယံုၾကည္ျခင္းႏွင့္ ဘာတဲြရမည္နည္း။
ကိုယ့္အျပစ္တို ့ကိုေဖာ္ျပေတာင္းပန္လွ်င္ ငါတို ့အျပစ္မ်ားကိုလႊတ္၍ အျပစ္ရွိသမွ်ႏွင့္ ကင္းစင္ေစျခင္းငွါ
ဘုရားသခင္သည္သစၥာတရားႏွင့္၎၊ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားႏွင့္၎၊ျပည့္စံုေတာ္မူ၏။ရွင္ေယာဟန္ၾသ၀ါဒ
စာ ပဌမေစာင္ ၁း၉။
ထို ့ေၾကာင့္ ထာ၀ရဘုရားထံေတာ္မွ ခ်မ္းေအးေသာအခ်ိန္ကာလသည္ေရာက္လာ၍၊သင္တို ့အဖို ့အလို ့ငွါ
ခန့္ထားေတာ္မူႏွင့္ေသာေယရႈခရစ္ကိုေစလႊတ္ေတာ္မူမည့္အေၾကာင္း၊သင္တို ့အျပစ္မ်ားကိုေျပေစျခင္းငွါ
ေနာင္တရ၍၊စိတ္ေျပာင္းလဲျခင္းသို ့ေရာက္ၾကေလာ.။ တမန္ေတာ္၀ထၳဳ ၃း၁၉-၂၀။
မွတ္ခ်က္။ သို ့ျဖစ္၍၊အိုဣသေရလအမ်ိဳး၊သင္တို ့အသီးသီးက်င့္ၾကသည့္အတိုင္းအက်ိဳးအျပစ္ကိုငါစီရင္မည္
သင္တို ့သည္အဓမၼအမႈ၊ရွိသမွ်တို ့ကိုစြန့္ျပစ္၍ေျပာင္လဲၾကေလာ့။ေျပာင္းလျၾကေလာ့။ဒုစရိုက္အျပစ္ေၾကာင့္
ထိမိ၍ဆံုမျခင္းသို ့မေရာက္ၾကႏွင့္။ သင္တို ့သည္ျပဳသမွ်ေသာလြန္ၾကဴးျခင္းအမႈတို ့ကိုစြန္ ့ျပစ္၍၊အသစ္
ေသာႏွလံုး၊အသစ္ေသာစိတ္သေဘာကိုျပင္ဆင္ၾကေလာ့။ေယဇေက်လအနာဂတၱိက်မ္း ၁၈း၃၀-၃၁။
လူမည္သည္ကား၊ခရစ္ေတာ္၌ရွိလွ်င္ အသစ္ျပဳျပင္ေသာ သတၱ၀ါျဖစ္၏။ေဟာင္းေသာအရာတို ့သည္
ေျပာင္းလဲ၍ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို ့သည္ အသစ္ျဖစ္ၾကျပီ။ေကာရိ ႏၱဳၾသ၀ါဒစာ ဒုတိယေစာင္ ၅း၁၇။
ဘုရားသခင္သည္ေျဖာင့္မတ္ေတာ္မူသည္ကို သင္တို ့သိလွ်င္၊ေျဖာင္မတ္ျခင္းတရားကို က်င့္ေသာသူ
မည္သည္ကား၊ဘုရားသခင္ျဖစ္ ဘြားေစေတာ္မူေသာသူျဖစ္သည္ဟုသိၾကရ၏။ ရွင္ေယာဟန္ၾသ၀ါဒစာ
ပဌမေစာင္ ၂း၂၉။
၁၁။တရားေတာ္ကိုေစာင့္ေရွာက္အပ္ေသာအမိန့္ေတာ္မွယံုၾကည္ျခင္းတရားသည္ က်ြႏု ္ပ္တို ့ကိုလႊတ္ကင္း
ေစသေလာ။
သို ့ျဖစ္လွ်င္ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ငါတို ့သည္ပညတ္တရားကို ပယ္ၾကသေလာ။အလွ်င္းမပယ္၊သာ၍တည္
ေစၾက၏ ။ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၃း၃၁။
မွတ္ခ်က္။ ယံုၾကည္ျခင္းသည္ ပညတ္ေတာ္၏အျပစ္အေလွ်ာက္ စီရင္ျခင္းမွသာလႊတ္၏။က်ြႏု ္ပ္တို ့ကို
ပညတ္တရားလက္မွယူ၍ေက်းဇူးတရားလက္သို ့ပို ့ေဆာင္သည္။
၁၂။ပညတ္တရားလက္၌မရွိ၊ေက်းဇူးတရားလက္၌ရွိေသာေၾကာင့္က်ြႏု ္ပ္တို ့သည္ အျပစ္ကိုျပဳရမည္ေလာ။
ထိုသို ့ျဖစ္၍အဘယ္သို ့နည္း။ငါတို ့သည္ ပညတ္တရားလက္၌မရွိ၊ေက်းဇူးတရားလက္၌ရွိေသာေၾကာင့္
ဒုစရိုက္ကိုျပဳရမည္ေလာ။ထိုသို ့မျပဳရ။ ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၆း၁၅။
ကိုယ္အဂၤါမ်ားကိုလည္း၊သုစရိုက္လက္နက္ျဖစ္ေစ၍ဘုရားသခင္အားဆက္ၾကေလာ့။သင္တို ့သည္ပညတ္
တရားလက္၌မရွိ၊ေက်းဇူးတရားလက္၌ရွိေသာေၾကာင့္အျပစ္ရားသည္ သင္တို ့ကိုမအုပ္စိုးရ။ေရာမၾသ၀ါဒ
စာ ၆း၁၄။
၁၃။ေက်းဇူးေတာ္ပြါးမ်ားေစျခင္းငွါ အျပစ္ကိုျပဳက်င့္၍ေနရမည္ေလာ။
ထိုသို ့မေနရ။အျပစ္တရားမွ စုေတေသာသူတို ့သည္ ထိုတရား၌ အဘယ္သို ့ရွင္ရဥိးမည္နည္း။
ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၆း၂။
၁၄။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူတို ့သည္ အဘယ္ကဲ ့သို ့အသက္ရွင္ရမည္နည္း။
ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္အသက္ရွင္လိမ့္မည္။သို ့ေသာ္လည္းေရြ ့ေလ်ာ ့လွ်င္ငါ့စိတ္
၀ိညာဥ္သည္ ထိုသူကိုအားရႏွစ္သက္ျခင္းမရွိဟုဘုရားသခင္မိန္ ့ေတာ္မူ၏။ေဟျဗဲၾသ၀ါဒစာ ၁၀း၃၈။
၁၅။သခင္ေယရႈခရစ္၏ ယံုၾကည္ျခင္းႏွင့္အတူ ဘာတြဲရမည္နည္း။
ဘုရားသခင္၏ပညတ္ေတာ္တို ့ကိုလည္းေကာင္း၊ေယရႈ၏ယံုၾကည္ျခင္းကိုလည္းေကာင္း ေစာင့္ေရွာက္
ေသာ သန္ ့ရွင္းေသာသူတို ့သည္ ဤအရာ၌ သည္းခံစရာအေၾကာင္းရွိ၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၄း၁၂။
ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ေျဖာင့္မတ္ရာသို ့ေရာက္ျခင္း
၁။ေျဖာင့္မတ္ရာသို ့ေရာက္ျခင္းဆိုေသာအဓိပါၸယ္ ကားအဘယ္ကဲ့သို့နည္း။
အေျဖ။ ။အျပစ္သင့္ျခင္းႏွင့္ကင္းလႊတ္ျခင္း။
၂။ဘုရားသခင္ေရွ့ေတာ္၌ အျပစ္သင့္ျခင္းခံရသူဘယ္ႏွစ္ေယာက္ရွိသနည္း။ဘယ္အရာအားျဖင့္ အျပစ္ထင္
ရွားသနည္း။
ပညတ္တရား၌ပါသမွ်ေသာ စကားတို့သည္ ပညတ္တရားကိုခံေသာသူတို့ႏွင့္စပ္ဆိုင္သည္ကိုငါတို့သိၾက၏
ထိုသို့ျဖစ္၍ေလာကီသားအေပါင္းတို့သည္စကားတခြန္းကိုမွ်မေျပာနိုင္ဘဲ ဘုရားသခင့္ေရွ့ေတာ္၌အျပစ္သင့္
ေသာသူျဖစ္ၾက၏။ ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၃း၁၉။
ထိုသို့ျဖစ္လွ်င္ အဘယ္သို့နည္း။ငါတို့သည္ျမတ္သေလာဟုေမးျပန္ေသာ္၊အလွ်င္းမျမတ္။အေၾကာင္းမူကား
ယုဒလူ၊ေဟသလလူ၊အေပါင္းတို့သည္အျပစ္ရွိေၾကာင္းကိုအထက္ကျပခဲ့ျပီ။ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၃း၉။
အဘယ္ေၾကာင့္နည္းဟူမူကား၊လူအေပါင္းတို့သည္ဒုစရိုက္ကိုျပဳ၍ ဘုရားသခင့္ေရွ့ေတာ္၌ အသေရပ်က္ၾက
ျပီ။ ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၃း၂၃။
၃။လူအေပါင္းတို့သည္ အျပစ္၌အဘယ္ေၾကာင့္ခ်ဳပ္ထားသနည္း။
ယခုမူကား ယံုၾကည္ေသာသူတို့သည္ ေယရႈခရစ္ကို ယံုၾကည္ျခင္းႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာ ကတိေတာ္ကိုရမည္
အေၾကာင္းက်မ္းစာသည္ လူအေပါင္းတို့ကိုအျပစ္၌ ခ်ဳပ္ထား၏။ ဂလာတိၾသ၀ါဒစာ ၃း၂၂။
၄။လူအေပါင္းတို့အေပၚသို့ ခရစ္ေတာ္၌ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ဘာေရာက္ရွိသနည္း။
ေယရႈခရစ္ကိုယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္၊ယံုၾကည္ေသာသူအေပါင္းတို့အဘို ့ျဖစ္၍၊ထိုသူအေပါင္းတို့အေပၚသို ့
ေရာက္ေသာဘုရားသခင္၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားသည္ထင္ရွားခဲ့ျပီ။ျခားနားျခင္းအလွ်င္းမရွိ၊အဘယ့္ေၾကာင့္
နည္းဟူမူကား လူအေပါင္းတို ့သည္ဒုစရိုက္ကိုျပဳ၍ဘုရားသခင္ေရွ့ေတာ္၌အသေရပ်က္ၾကျပီ။ေယရႈခရစ္
ေတာ္ေရြးႏႈတ္ေတာ္မူေသာအားျဖင့္အဘိုးကိုမေပးဘဲ ဘုရားသခင္၏ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ေျဖာင့္မတ္ရာသို့
ေရာက္ၾကရ၏။ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၃း၂၂-၂၄။
ထို့ေၾကာင့္ငါတို့သည္ယံုၾကည္ျခင္းရွိ၍ေျဖာင့္မတ္ရာသို့ေရာက္လွ်င္၊ငါတို့သခင္ေယရႈခရစ္အားျဖင့္ဘုရားသခင္
ေရွ့ေတာ္၌ျငိမ္သက္ျခင္းကိုခံစားၾက၏။ ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၅း၁။
ထို့ေၾကာင့္ငါတို့သည္ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ေျဖာင့္မတ္ရာသို့ေရာက္ေစျခင္းငွါ ပညတ္တရားသည္ခရစ္ေတာ္
ထံသို့ငါတို့ကိုပို့ေဆာင္၍ငါတို့၏အထိန္းျဖစ္သတည္း။ ဂလာတိၾသ၀ါဒစာ ၃း၂၄။
၅။တရားေတာ္၏အလိုျပည့္စံုေစျခင္းငွါ အက်ြႏု ္ပ္တို ့၏အျပစ္ကို ဘယ္သူခံသနည္း။
ငါတို့သည္အျပစ္ႏွင့္ဆိုင္ေသာအရာ၌အေသျဖစ္၍ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းအရာ၌အသကရွင္ေစမည့္အေၾကာင္း
ငါတို့အျပစ္မ်ားကိုကိုယ္ေတာ္တိုင္သစ္တိုင္မွာခံေတာ္မူျပီ ဒဏ္ခ်က္ေတာ္မ်ားအားျဖင့္သင္တို့သည္အနာ
ေပ်ာက္လွ်က္ရွိၾက၏။ ရွင္ေပတရုၾသ၀ါဒစာပဌမေစာင္ ၂း၂၄။
ဘုရားသခင္သည္ခရစ္ေတာ္အထဲ၌ရွိေနလွ်က္ ၊ေလာကီသားတို့၏အျပစ္မ်ားကိုွၽမွတ္ေတာ္မမူ၊ရန္ကိုျငိမ္းေစ
၍ကိုယ္ေတာ္ႏွင့္မိတ္သဟာယဖြဲ ့ေစေတာ္မူ၏။ထိုမိတ္သဟာယတရားကိုလည္းငါတို ့၌အပ္ေပးေတာ္မူ၏။
ထိုမိႆဟာယဖြဲ့ေစေတာ္မူ၏။ထိုမိႆဟာယတရားကိုလည္း ငါတို့၌အပ္ေပးေတာ္မူ၏။ထို့ေၾကာင့္ငါတို့
သည္ခရစ္ေတာ္၏သံတမန္ျဖစ္ၾက၏။သင္တို့သည္ရန္ျငိမ္း၍ ဘုရာဒသခင္ႏွင့္မိႆဟာယဖဲြ့ၾကေလာ့၊ဟု
ဘုရားသခင္သည္ငါတို့အားျဖင့္ နိုးေဆာ္ေသြးေဆာင္ေတာ္မူသကဲ ့သို ့၊ငါတို့သည္ခရစ္ေတာ္၏ကိုယ္စား
ျဖစ္၍သင္တို့ကိုေတာင္းပန္ေသြးေဆာင္ၾက၏။အဘယ္ေၾကာင့္နည္းဟူမူကား၊ဘုရားသခင္သည္အျပစ္ႏွင့္
ကင္းစင္ေသာသူကိုငါတို့အတြက္ေၾကာင့္ အျပစ္ရွိေသာသူျဖစ္ေစေတာ္မူ၏။အေၾကာင္းမူကား၊ငါတို့သည္
ထိုသူအားျဖင့္ဘုရားသခင္ေရွ့ေတာ္၌ေျဖာင့္မတ္ေသာသူျဖစ္မည္အေၾကာင္းတည္း။ ေကာရိ ႏၱဳၾသ၀ါဒစာ
ဒုတိယေစာင္ ၅း၁၉-၂၁။
ငါ့စပ်စ္ယ်ာဥ္၌ ငါေက်းဇူးျပဳနိုင္လွ်က္ မျပဳေသးေသာအရာတစံုတခုရွိသေလာ။စပ်စ္သီးကို သီးမည္ဟုေျမာ္
လင့္သည္ရွိေသာ္ ေဗာရွသီးကိုအဘယ္ေၾကာင့္သီးသနည္း။ယခုနားေထာင္ၾက။ငါ့စပ်စ္ဥယ်ာဥ္၌ ငါျပဳရမည့္
အမႈကိုသင္တို့အားငါေဖာ္ျပမည္။ေစာင္ရန္းကိုငါပယ္ရွင္းသျဖင့္၊သူတပါးတို့သည္ေက်ာ္နင္းၾကလိမ့္မည္။
ဥယ်ာဥ္ကိုငါရွင္းရွင္း ဖ်က္ဆီးမည္။အဘယ္သူမွ်မျပင္္ဆင္ရ။အဘယ္သူမွ်မတူးဆြရ။ဆူးပင္အမ်ိဳးမ်ိဳးေပါက္
ၾကလိမ့္မည္။ထို ဥယ်ာဥ္အေပၚမွာလဲမိုဃ္းမရြာေစျခင္းငွါငါပညတ္မည္။ေဟရွာယအနာဂတၱိက်မ္း၅း၄-၆။
ထိုသခင္သည္ငါတို့အဘတည္းဟူေသာ ဘုရားသခင္၏အလိုေတာ္ႏွင့္အညီဆိုးညစ္ေသာဤပစၥဳပၸန္ဘ၀မွ
ငါတို့ကိုကယ္ႏႈတ္ျခင္းငွါ ၊ငါတို့အျပစ္ေၾကာင့္ကိုယ့္ကိုကိုယ္အပ္ေပးေတာ္မူ၏။ ဂလာတိၾသ၀ါဒစာ ၁း၄။
၆။ကိုယ္ေတာ္၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းအားျဖင့္ က်ြႏု ္ပ္ တို ့ထံသို ့ဘာေက်းဇူးအခြင့္ေရာက္လာသနည္း။
ထို့ေၾကာင့္တေယာက္ေသာသူ၏ျပစ္မွားျခင္းအားျဖင့္လူအေပါင္းတို့သဘ္အျပစ္စီရင္ျခင္းႏွင့္ေတြ့ ၾကံဳရသည့္
နည္းတူ၊တေယာက္ေသာသူ၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းအားျဖင့္ လူအေပါင္းတို့သည္အသက္ႏွင့္ယွဥ္ေသာေျဖာင့္
မတ္ရာသို ့ေရာက္ရွိျခင္းအခြင့္ကိုရၾက၏။အေၾကာင္းမူကား၊တေယာက္ေသာသူသည္နားမေထာင္ေသာ
အားျဖင့္လူမ်ားတို့သည္အျပစ္ေရာက္သည့္နည္းတူ၊တေယာက္ေသာသူသည္နားေထာင္ေသာအားျဖင့္
လူမ်ားတို့သည္ေျဖာင့္မတ္ရာသို့ ေရာက္ၾကရ၏။ ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၅း၁၈-၁၉။
အေၾကာင္းမူကား ဒုကၡဆင္းရဲျခင္းသည္သည္းခံျခင္းကိုျပဳစုတတ္၏။သည္းခံျခင္းသည္လည္းသက္ေသ
ထင္ရွားျခင္းကိုျပဳစုတတ္၏။သက္ေသထင္ရွားျခင္းသည္လည္းေျမာ္လင့္ျခင္းကိုျပဳစုတတ္၏။ေရာမၾသ၀ါဒ
စာ ၅း၄။
၇။ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ကိုယ္ေတာ္အေပၚသို ့က်ြႏု ္ပ္တို ့အျပစ္မ်ားကိုတင္ထား၍ က်ြႏု ္ပ္တို ့အေပၚသို ့
ကိုယ္ေတာ္၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းကို တင္ထားေသာေၾကာင့္ ကိုယ္ေတာ္သည္ ဘယ္နာမေတာ္ကိုခံရသနည္း။
ထိုမင္းလက္ထက္၌ ယုဒျပည္သည္ကယ္တင္ျခင္းသို ့ေရာက္၍၊ဣသေရလျပည္လည္းျငိမ္၀ပ္စြာေနရလိမ့္
မည္။ထိုမင္းသည္ ေယေဟာ၀ါေဇဒကႏု ဟူေသာဘဲြ ့နာမရွိလိမ့္သတည္း။ ေယရမိအနာဂတၱိက်မ္း ၂၃း၆။
ေယေဟာ၀ါေဇဒကႏုအဓိပၸါယ္မွာ- က်ြႏု ္ပ္တို ့၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းျဖစ္ေတာ္မူေသာထာ၀ရဘုရား။
၈။ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ခ၇စ္ေတာ္၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းသည္အဘယ္အျပစ္မ်ိဳးကိုသာ မမွတ္သနည္း။
ဘုရားသခင္သည္ သည္းခံေတာ္မူ၍ -လြန္ခဲ့ျပီးေသာ ဒုစရိုက္အျပစ္မ်ားကို မွတ္ေတာ္မမူရာတြင္ေျဖာင့္
မတ္ျခင္းတရားေတာ္ကို ထင္ရွားေစျခင္းငွါ၎၊ယခုကာလ၌ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားေတာ္ကိုထင္ရွားေစ၍
၊ေယရႈကိုယံုၾကည္ေသာသူတို ့၏အျပစ္ကိုလႊတ္ေတာ္မူေသာ္လည္း၊တရားသျဖင့္ျပဳေတာ္မူျခင္းငွါေသာ္၎
၊ေယရႈခရစ္ေတာ္၏အေသြးေတာ္ကိုယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ၊ထိုခရစ္ေတာ္ကိုအျပစ္ေျဖစရာအေၾကာင္းျဖစ္
ေစျခင္းငွါခန့္ထားေတာ္မူျပီ။ ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၃း၂၆ ။
မွတ္ခ်က္။ လြန္ခဲ့ျပီးေသာအျပစ္မ်ားကိုသာ ေျဖလႊတ္ေတာ္မူ၏။ေနာင္အျပစ္မ်ားကို ထပ္မံျပဳလုပ္ဖို့ရန္
အခြင့္မေပး။လူအေပါင္းတို့သည္စံုလင္ျခင္းရွိဖို ့ရန္ ကိုယ္ေတာ္သည္အလိုေတာ္ရွိ၏။
ထို ့ေၾကာင့္ေကာင္းကင္ဘံု၌ ရွိေတာ္မူေသာသင္တို ့အဘသည္စံုလင္ေတာ္မူသည့္နည္းတူသင္တို့သည္
လည္းစံုလင္ျခင္းရွိၾကေလာ့။ ရွင္မႆဲခရစ္၀င္ ၅း၄၈။
ရွေမြလကလည္းထာ၀ရဘုရား၏အမိန့္ေတာ္ကိုနားေထာင္ျခင္း၌အားရေတာ္မူသကဲ့သို ့၊မီးရႈိ ့ရာယဇ္ အစ
ရွိေသာယဇ္မ်ိဳးတို့ကိုပူေဇာ္ျခင္း၌ အားရေတာ္မူမည္ေလာ။အလိုေတာ္သို့လိုက္ျခင္းသည္ယဇ္မ်ိဳးထက္သာ၍
ေကာင္း၏။နားေထာင္ျခင္းသည္ သိုးထီး ဆီဥထက္သာ၍ေကာင္း၏။ ဓမၼရာဇ၀င္ ပဌမေစာင္ ၁၅း၂၂။
ထိုသခင္မွတပါးအျခားေသာဘုရားသခင္မရွိ။ထိုဘုရားသခင္ကိုစိတ္ႏွလံုးအၾကြင္းမဲ ့၊ဥာဏ္ရွိသမွ်၊အစြမ္းသတၱိ
ရွိသမွ်ႏွင့္ခ်စ္ျခင္း၊ကိုယ္ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာသူကိုလည္းကိုယ္ႏွင့္အမွ်ခ်စ္ျခင္းအက်င့္သည္ မီးရႈိ ့ေသာယဇ္
ေကာင္မွစ၍ယဇ္အမ်ိဳးမ်ိဳးတို ့ကိုပူေဇာ္ျခင္းအက်င့္ထက္သာ၍ျမတ္ပါသည္ဟုေလွ်ာက္ေလ၏။ရွင္မာကု
ခရစ္၀င္ ၁၂း၃၃။
ခ်စ္သားတို ့သင္တို ့သည္ဒုစရိုက္ကိုမျပဳေစျခင္းငွါ၊ဤအရာမ်ားကိုသင္တို ့အားငါေရး၍ေပးလိုက္၏။တစံု
တေယာက္ေသာသူသည္ဒုစရိုက္ကိုျပဳမိလွ်င္ေျဖာင့္မတ္ေစေတာ္မူေသာအရွင္ေယရႈခရစ္တည္းဟူေသာ
ငါတို ့အမႈေဆာင္သခင္သည္ခမည္းေတာ္ထံ၌ ရွိေတာ္မူ၏။ထိုသခင္သည္ငါတို ့၏အျပစ္မကေလာကီသား
အေပါင္းတို ့၏အျပစ္ေျဖစရာအေၾကာင္းျဖ္ေတာ္မူ၏။ရွင္ေယာဟန္ၾသ၀ါဒစာ ပဌမေစာင္ ၂း၁-၂။
၉။အက်ိဳးျဖစ္ဖို့ရန္ယံုၾကည္ျခင္းႏွင့္ဘာတြဲရမည္နည္း။
ထိုနည္းတူ အက်င့္ႏွင့္ကင္းေသာယံုၾကည္ျခင္းသည္ တပါးတည္းရွိေသာေၾကာင့္ အေသျဖစ္၏။
ရွင္ယာကုတ္ ၾသ၀ါဒစာ ၂း၁၇။
၁၀။အျပစ္လႊတ္ဖို ့ရန္ ယံုၾကည္ျခင္းႏွင့္ ဘာတဲြရမည္နည္း။
ကိုယ့္အျပစ္တို ့ကိုေဖာ္ျပေတာင္းပန္လွ်င္ ငါတို ့အျပစ္မ်ားကိုလႊတ္၍ အျပစ္ရွိသမွ်ႏွင့္ ကင္းစင္ေစျခင္းငွါ
ဘုရားသခင္သည္သစၥာတရားႏွင့္၎၊ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားႏွင့္၎၊ျပည့္စံုေတာ္မူ၏။ရွင္ေယာဟန္ၾသ၀ါဒ
စာ ပဌမေစာင္ ၁း၉။
ထို ့ေၾကာင့္ ထာ၀ရဘုရားထံေတာ္မွ ခ်မ္းေအးေသာအခ်ိန္ကာလသည္ေရာက္လာ၍၊သင္တို ့အဖို ့အလို ့ငွါ
ခန့္ထားေတာ္မူႏွင့္ေသာေယရႈခရစ္ကိုေစလႊတ္ေတာ္မူမည့္အေၾကာင္း၊သင္တို ့အျပစ္မ်ားကိုေျပေစျခင္းငွါ
ေနာင္တရ၍၊စိတ္ေျပာင္းလဲျခင္းသို ့ေရာက္ၾကေလာ.။ တမန္ေတာ္၀ထၳဳ ၃း၁၉-၂၀။
မွတ္ခ်က္။ သို ့ျဖစ္၍၊အိုဣသေရလအမ်ိဳး၊သင္တို ့အသီးသီးက်င့္ၾကသည့္အတိုင္းအက်ိဳးအျပစ္ကိုငါစီရင္မည္
သင္တို ့သည္အဓမၼအမႈ၊ရွိသမွ်တို ့ကိုစြန့္ျပစ္၍ေျပာင္လဲၾကေလာ့။ေျပာင္းလျၾကေလာ့။ဒုစရိုက္အျပစ္ေၾကာင့္
ထိမိ၍ဆံုမျခင္းသို ့မေရာက္ၾကႏွင့္။ သင္တို ့သည္ျပဳသမွ်ေသာလြန္ၾကဴးျခင္းအမႈတို ့ကိုစြန္ ့ျပစ္၍၊အသစ္
ေသာႏွလံုး၊အသစ္ေသာစိတ္သေဘာကိုျပင္ဆင္ၾကေလာ့။ေယဇေက်လအနာဂတၱိက်မ္း ၁၈း၃၀-၃၁။
လူမည္သည္ကား၊ခရစ္ေတာ္၌ရွိလွ်င္ အသစ္ျပဳျပင္ေသာ သတၱ၀ါျဖစ္၏။ေဟာင္းေသာအရာတို ့သည္
ေျပာင္းလဲ၍ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို ့သည္ အသစ္ျဖစ္ၾကျပီ။ေကာရိ ႏၱဳၾသ၀ါဒစာ ဒုတိယေစာင္ ၅း၁၇။
ဘုရားသခင္သည္ေျဖာင့္မတ္ေတာ္မူသည္ကို သင္တို ့သိလွ်င္၊ေျဖာင္မတ္ျခင္းတရားကို က်င့္ေသာသူ
မည္သည္ကား၊ဘုရားသခင္ျဖစ္ ဘြားေစေတာ္မူေသာသူျဖစ္သည္ဟုသိၾကရ၏။ ရွင္ေယာဟန္ၾသ၀ါဒစာ
ပဌမေစာင္ ၂း၂၉။
၁၁။တရားေတာ္ကိုေစာင့္ေရွာက္အပ္ေသာအမိန့္ေတာ္မွယံုၾကည္ျခင္းတရားသည္ က်ြႏု ္ပ္တို ့ကိုလႊတ္ကင္း
ေစသေလာ။
သို ့ျဖစ္လွ်င္ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ငါတို ့သည္ပညတ္တရားကို ပယ္ၾကသေလာ။အလွ်င္းမပယ္၊သာ၍တည္
ေစၾက၏ ။ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၃း၃၁။
မွတ္ခ်က္။ ယံုၾကည္ျခင္းသည္ ပညတ္ေတာ္၏အျပစ္အေလွ်ာက္ စီရင္ျခင္းမွသာလႊတ္၏။က်ြႏု ္ပ္တို ့ကို
ပညတ္တရားလက္မွယူ၍ေက်းဇူးတရားလက္သို ့ပို ့ေဆာင္သည္။
၁၂။ပညတ္တရားလက္၌မရွိ၊ေက်းဇူးတရားလက္၌ရွိေသာေၾကာင့္က်ြႏု ္ပ္တို ့သည္ အျပစ္ကိုျပဳရမည္ေလာ။
ထိုသို ့ျဖစ္၍အဘယ္သို ့နည္း။ငါတို ့သည္ ပညတ္တရားလက္၌မရွိ၊ေက်းဇူးတရားလက္၌ရွိေသာေၾကာင့္
ဒုစရိုက္ကိုျပဳရမည္ေလာ။ထိုသို ့မျပဳရ။ ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၆း၁၅။
ကိုယ္အဂၤါမ်ားကိုလည္း၊သုစရိုက္လက္နက္ျဖစ္ေစ၍ဘုရားသခင္အားဆက္ၾကေလာ့။သင္တို ့သည္ပညတ္
တရားလက္၌မရွိ၊ေက်းဇူးတရားလက္၌ရွိေသာေၾကာင့္အျပစ္ရားသည္ သင္တို ့ကိုမအုပ္စိုးရ။ေရာမၾသ၀ါဒ
စာ ၆း၁၄။
၁၃။ေက်းဇူးေတာ္ပြါးမ်ားေစျခင္းငွါ အျပစ္ကိုျပဳက်င့္၍ေနရမည္ေလာ။
ထိုသို ့မေနရ။အျပစ္တရားမွ စုေတေသာသူတို ့သည္ ထိုတရား၌ အဘယ္သို ့ရွင္ရဥိးမည္နည္း။
ေရာမၾသ၀ါဒစာ ၆း၂။
၁၄။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူတို ့သည္ အဘယ္ကဲ ့သို ့အသက္ရွင္ရမည္နည္း။
ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္အသက္ရွင္လိမ့္မည္။သို ့ေသာ္လည္းေရြ ့ေလ်ာ ့လွ်င္ငါ့စိတ္
၀ိညာဥ္သည္ ထိုသူကိုအားရႏွစ္သက္ျခင္းမရွိဟုဘုရားသခင္မိန္ ့ေတာ္မူ၏။ေဟျဗဲၾသ၀ါဒစာ ၁၀း၃၈။
၁၅။သခင္ေယရႈခရစ္၏ ယံုၾကည္ျခင္းႏွင့္အတူ ဘာတြဲရမည္နည္း။
ဘုရားသခင္၏ပညတ္ေတာ္တို ့ကိုလည္းေကာင္း၊ေယရႈ၏ယံုၾကည္ျခင္းကိုလည္းေကာင္း ေစာင့္ေရွာက္
ေသာ သန္ ့ရွင္းေသာသူတို ့သည္ ဤအရာ၌ သည္းခံစရာအေၾကာင္းရွိ၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၄း၁၂။